1402/12/29

دکورز

دکوراسیون منزل و مبلمان اداری و تجاری

خانه » دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی

دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی

دکوراسیون مدرن سبکی دارای زیبایی ساده و بدون پیچیدگی است. تأکید این سبک بر فرم های خلوت، الگوهای معاصر و مصالح طبیعی می باشد.

دکورز | بخش دکوراسیون – دکوراسیون مدرن منزل جریانی یکپارچه میان فضاهای داخلی و خارجی، ترکیبی از آسایش واقعی و شیک بودن را به ارمغان می آورد. شما می‌توانید با چند ترفند ساده در اجرای دکوراسیون خانه مدرن آن را هر چه زیباتر و شیک تر طراحی نمایید. ظاهر این سبک بین طبیعت و تصنع یعنی آنچه به صورت طبیعی در دنیا وجود دارد و آنچه ساخته بشر است ارتباط معناداری ایجاد می کند. امروزه دکوراسیون مدرن در منازل ایرانی با زیبایی های سبک ایرانی ترکیب شده است همچون آیینه کاری دیواری مدرن. استفاده از وسایل مدرن و لوکس زیبایی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را دو چندان نموده است. همچنین نورپردازی از گذشته تا به امروز اهمیت زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه های ایرانی داشته است.

 

جریان بین فضاهای داخلی و خارجی در دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی

 

خانه های مدرن با آوردن فضاهای داخلی در بیرون و برعکس از مزایای جالبی برخوردار شدند. پنجره های عریض، درب های کشویی، پاسیو ها همگی باعث بوجود آمدن فضای زنده در فضای داخلی می شود. این ایده، برقراری ارتباط با دنیای طبیعی بود که در هر شرایطی تأثیر مثبتی بر روی فرد داشت.
اگر امکانات، فضا و اشتیاق برداشتن یک دیوار یا نصب یک پنجره ی بزرگ شیشه ای را دارید، دست به کار شوید و دکوراسیون مدرن و زنده را به منزل خود بیاورید. اما شما همچنان بدون تخریب زیاد می توانید به زیبایی بیرون را به درون منزل خود بیاورید. پنجره ها را عریان رها کنید تا هیچ چیزی مانع چشم انداز شما به بیرون نباشد یا نورگیر سقفی نصب کنید. همچنین به سادگی با کاغذ دیواری یا اشیای دیگری با شکل و شمایل طبیعی می توانید سبکی از دکوراسیون مدرن را برقرار کنید.

اصول طراحی یک دکوراسیون مدرن برای منزل

در دکوراسیون مدرن هر چه مبلمان و میز و صندلی کمتر باشد، جلوه بیشتری دارد. به طور کلی این سبک ترکیبی از آسایش واقعی در فضایی مناسب و شیک بودن را به ارمغان می آورد.
خطوط ساده، فرم های خالص در دکوراسیون مدرن نقش بسزایی دارند. فضاهای داخلی مدرن دارای سبک ارگانیک هستند و زندگی را سخت نمی گیرند و این ویژگی ها در سازه و تزیینات آن ها نیز منعکس شده است. مبلمان و نقشه های طبقه فقط در فرم های موردنیاز شکل گرفته اند و هیچ گونه جزییات اضافی یا تزیینات غیرضروری ندارند.

اتاق پذیرایی در دکوراسیون مدرن

در خانه‌های ایرانی اتاق پذیرایی بیانگر سلیقه و حس هنری صاحب خانه است. در دکوراسیون مدرن می توان برای مبلمان اتاق پذیرایی از کاناپه، مبل و میز جلوی آن، میز ناهارخوری و صندلی، ست تلویزیون، دیوارهای رنگی، کتابخانه دیواری استفاده نمود. استفاده از چند شمع به رنگ روشن برای مدرن جلوه دادن سبک اتاق پذیرایی مفید است.
در طراحی دکوراسیون مدرن اداری، می توان با ترکیبی از پارتیشن و مبلمان اداری مناسب، به طرحی ایده آل دست یافت.


اتاق خواب مدرن

برای سبک دهی مدرن می توانید از یک تخت کوتاه با دو پاتختی و دو چراغ در روی آنها استفاده کنید. همچنین می توانید مجسمه، نقاشی روی دیوار، لوستر، کاغذ دیواری و قالیچه نیز داشته باشید. یک میز آرایش همراه با صندلی مدرن، زیبایی بیشتری به اتاق خواب با دکوراسیون مدرن خواهد داد. با انتخاب مناسب پرده اتاق خواب می توانید زیبایی اتاق خود را چند برابر کنید.

دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی- اتاق خواب مدرن

اتاق ناهارخوری مدرن

برای القای حس خوب زمان صرف غذا در دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی که در خانه برگزار می شود، از مبلمان مدرن مانند میز ناهارخوری بزرگ با سطح شیشه ای همراه با صندلی های شیک در اتاق ناهارخوری استفاده کنید. یک لوستر رنگی مناسب در بالای میز ناهارخوری یا استفاده از چراغ های دکوری ، زیبایی خاصی به این اتاق می دهد. آویختن پرده های تزیینی در رنگ های جذاب مانند قرمز شاد، ارغوانی، قهوه ای یا سفید به خوبی می تواند گویای دکوراسیون مدرن در منزل شما باشد.
 
 
دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی
 
 

آشپزخانه مدرن

آشپزخانه مدرن انرژی شما را در انجام کارها افزایش می دهد. در دکوراسیون مدرن، آشپزخانه دارای فضای منظم بوده و وسایل اضافه در آن دیده نمی شود.انتخاب رنگ سفید برای کشوها و استفاده از صندلی های بدون دسته در مدرن جلوه دادن ظاهر آشپزخانه مفید است.

 

دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی

بخش بهداشتی مدرن

وجود رنگ های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی موجب آرامش انسان می شوند. نورپردازی ملایم، رنگ های لوکس و آینه های دیواری آرامش بخش بوده که در دکوراسون مدرن استفاده می شود. مدرن بودن بخش بهداشتی صرفا به معنی استفاده از رنگ های سرد و سفید نیست. امروزه تنوع رنگ وسایل بهداشتی بسیار گسترده است و هر کسی به سلیقه خود می تواند وسایل را انتخاب کند.

دکوراسیون مدرن در خانه های ایرانی
 
کلام آخر
برای آشنایی بیشتر با راه‌های جدید و مدرن دکوراسیون داخلی مطالب ایده هایی برای کاشی کاری مدرن و دکوراسیون داخلی با آینه کاری منزل را مطالعه نمایید. شما چه ایده ای برای دکوراسیون داخلی منزل در خانه های ایرانی دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان دکورز به اشتراک بگذارید.

برگرفته از ستـــاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *