1402/12/29

دکورز

دکوراسیون منزل و مبلمان اداری و تجاری

خانه » طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه

طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه

طراحی دکوراسیون مغازه، معرف برند شماست. اگر به فکر راه اندازی و طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه هستید، می‌توانید برای طراحی یک مغازه جذاب از سبک‌های مختلف و ایده‌های کاربردی که به شما ارائه می‌کنیم، استفاده کنید.

دکوراسیون بوتیک زنانه
 
دکورز | بخش دکوراسیون – این روزها، اگر بخواهید در بازار رقابتی موفق باشید، باید علاوه بر کیفیت اجناس، قیمت گذاری و این گونه مسائل اولیه استراتژی‌های بازاریابی و جذب مشتری خاص و مشخصی داشته باشید. همه چیز باید برای جذب مشتری و ترغیب او به خرید از شما مهیا باشد. طراحی ویترین بوتیک یا مغازه شما باید آنقدر جذاب باشد که رهگذران را حتی برای نگاه کردن به سمت مغازه‌ شما بکشاند. مشتری که وارد مغازه‌ شما می‌شود، دکوراسیون داخلی است که او را وادار می‌کند لابه‌لای اجناستان سرکی بکشد و اینجاست که احتمالا خرید صورت می‌گیرد. بر همین اساس امروز تصمیم گرفتیم در رابطه با اصول و نکات مربوط به دکوراسیون بوتیک زنانه مطلب پیش رو را ارائه کنیم. همراه ما باشید…

دکوراسیون بوتیک زنانه به سبک مدرن

معماری و دکوراسیون مدرن به رنگ و نور بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد. مسلما این موضوع وقتی به طراحی داخلی یک بوتیک مربوط شود، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند چرا که شما قرار است یک محصول را به بهترین شکل ممکن ارائه کنید. به شما قول می‌دهیم که حتی اگر اجناس با کیفیت هم در ویترین مغازه‌تان بگذارید، اما اصول نورپردازی یا ترکیب رنگ را رعایت نکنید، نتیجه‌ی خوبی نخواهید گرفت! مشتری شما باید قادر باشد کیفیت و زیبایی اجناس شما را به خوبی مشاهده کند.
 
طراحی مدرن برای دکوراسیون بوتیک زنانه
مشتری بالقوه شما با دیدن ویترین بوتیک به فروشگاه شما جذب می‌شود. حال باید او را در مغازه نگه دارید و اجناس را عرضه کنید. در واقع دکوراسیون شما باید این کار را برای شما انجام دهد! اگر می‌خواهید دکوراسین بوتیک تان خاص و مشتری مدار باشد، باید به نورپردازی فروشگاه، قفسه‌ها، چیدمان مانکن‌ها، ترتیب قرار گیری لباس‌ها و موارد این چنینی دقت ویژه‌ای داشته باشید.

نحوه‌ی چیدمان اجناس در بوتیک زنانه

زمانیکه برای چیدمان لباس‌ها در مغازه تصمیم گیری می‌کنید، دقت کنید که جدیدترین و با کیفیت‌ترین جنس‌ها باید در اولویت قرار بگیرند. مشتری شما در چند ثانیه‌ی اولی که وارد مغازه می‌شود، تصمیم می‌گیرد که آیا این مغازه مناسب است یا خیر؟ بنابراین بهترین‌ها را در قسمت ورودی قرار دهید تا مشتری تمایل پیدا کند در میان اجناس شما جستجو کند.
بهترین نورپردازی برای داخل مغازه و داخل قفسه‌ها نور سفید رنگ است. چرا که در این صورت رنگ لباس‌ها به خوبی نشان داده می‌شود. همچنین به هارمونی رنگ‌هایی که در کنار هم قرار می‌دهید دقت کنید. گاهی تنها حضور چند رنگ کنار هم کافیست که مشتری ناخودآگاه دلبسته‌ی محصول شما شود.

 

دکوراسیون مغازه

به راحتی مشتری اهمیت دهید

وجود اتاق پرو در مغازه به مشتری شما احساس امنیت می‌دهد. زمانیکه مشتری بتواند لباس را قبل از خرید امتحان کند، خریدی مطمئن‌تر دارد، و چه بهتر که این تست لباس در محیطی راحت و مشخص امکان پذیر باشد.
اتاق پرو نباید خیلی کوچک باشد. مشتری باید در اتاق پرو آنقدر احساس راحتی داشته باشد که از امتحان کردن لباس‌های مدنظرش خسته یا دلزده نشود. خستگی مساویست با فروش کمتر! ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی فکری هم برای همراهان مشتری اصلی خود بکنید. راحتی آن‌ها هم می‌تواند در میزان فروش شما تاثیر گذار باشد؛ بنابراین در دکوراسیون بوتیک زنانه، وجود چند صندلی یا چهارپایه برای استراحت افراد ضروری است.
 
چیدمان بوتیک

نقش مانکن در دکوراسیون بوتیک زنانه

مانکن‌ها در فروشگاه، بهترین راه پرزنت کردن محصولات هستند. اما سعی کنید از کلیشه‌ها کمی فراتر بروید و خلاقیت خود را به کار بگیرید. مانکن‌ها قرار نیست همیشه در حالت ایستاده و در ویترین قرار بگیرند. می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف بگذارید و دکوراسیون فروشگاه خود را جذاب‌تر کنید.
 
مانکن در طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه

همیشه کمتر بهتر است!

براساس گفته‌ی معماران مدرن و مینیمال‌گراها، کمتر بهتر است. لازم نیست هرچه دارید را در ویترین بگذارید. فقط تعداد کمی از بهترین‌ها را ارائه کنید. اجازه دهید مشتری کنجکاو و وارد مغازه‌تان شود. اجازه دهید از شما سوال کند، لباس را پرو کند. اگر تصمیم گرفتید ویترین را به صورت مینیمال بچینید، حتما دقت کنید از المان‌های بسیار ساده نیز استفاده کنید.

 

دکوراسیون بوتیک

انتخاب یک استایل برای دکوراسیون بوتیک زنانه

مغازه شما باید هویت و استایل خود را داشته باشد. دکوراسیون شما باید معرف شما و خاص شما باشد. با این استراتژی شما در واقع به برند سازی فروشگاه خود نیز کمک می‌کنید. دقت کنید که سبک دکوراسیونی که انتخاب می‌کنید با محصولی که عرضه می‌کنید باید همخوانی داشته باشد. برای مثال یک فروشگاه لباس ورزشی، می‌تواند دکوراسیونی مدرن و پویا داشته باشد. در این فروشگاه استفاده از چندین رنگ مجاز است.

در طراحی دکوراسیون بوتیک خلاق باشید

سعی کنید از کلیشه‌ها کمی فاصله بگیرید. لازم نیست برای معرفی لباس‌های خود از مانکن استفاده کنید. یا حتی برای معرفی سبک محصولاتتان حتما نباید از لباسهایتان استفاده کنید. می‌توانید مانند تصویر زیر با یک طرح خلاقانه و با استفاده از روزنامه سبک محصولات و دکوراسیون بوتیک زنانه خود را به مشتریان معرفی کنید.
 
دکوراسیون بوتیک زنانه
 

دکوراسیون بوتیک مناسب فصل

معمولا بیشترین اقدام برای خرید لباس در آغاز هر فصل صورت می‌گیرد. پس حالا که تغییر فصل اهمیت زیادی در میزان خرید دارد، بهتر است شما هم با این موج همراه باشید. سعی کنید دکوراسیون بوتیک را همگام با هر فصل و مناسب با هر فصل طراحی کنید. نیازی به صرف هزینه‌ی زیاد نیست. فقط کافیست یکبار برای این کار هزینه و زمان صرف کنید و هر سال از همان تکنیک‌ها و ابزار‌ها استفاده کنید.
 
چیدمان ویترین
اگر شما هم به فکر طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب بیشتری که در وبسایت دکورز ارائه شده است را دنبال کنید:
  • آموزش طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه و مردانه
  • دکوراسیون بوتیک مردانه؛ مشتری را به خرید تشویق کنید

و لطفا ایده‌ها، پیشنهادات و سوالات خود را نیز با ما در میان بگذارید. همچنین شما از نکات بالا می‌توانید ایده‌های خوبی برای طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه بگیرید. فراموش نکنید ایده‌ها و نظرات خود را با ما و سایر همراهان مجله دکورز در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

برگرفته از ستـــاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *