1403/05/06

دکورز

دکوراسیون منزل و مبلمان اداری و تجاری

خانه » کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان با behtarinkar.ir

کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان با behtarinkar.ir

چند سالیست که بحث کسب درامد به شدت داغ است و شاهد رونق بازار کسب و کارهای اینترنتی هستیم.امروزه کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان کاملا واقعی و ثابت شده است.بیشترین تمایل برای کسب درامد اینترنتی زمانی بود که کرونا سبب تعطیلی مشاغل گوناگون شد.تا قبل از آن زمان ، بسیاری افراد به کسب درآمد آنلاین اعتقاد نداشتند و به شکل امروزی با روش های کسب درامد آشنا نبودند.

پس از اینکه این افراد به ناچار مجبور شدند شانس خود را برای درآمدزایی به وسیله اینترنت امتحان کنند،دریافتند که کارهای اینترنتی بسیار پر سود تر از ماشغل و کارهای سنتیست.امروز درآمد یک کارمند با صرف روزی ۸ ساعت وقت چیزی حدود ۷ میلیون است اما این رقم جزو کمترین مبالغی است که می توان به وسیله مشاغل اینترنتی درآمد داشت.

به اضافه اینکه در کارهای اینترنتی چیزی بنام محل کار و ساعت خاص برای انجام کار وجود ندارد و همه چیز در اختیار خود شماست.

در ادامه به راه و روش کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان خواهیم پرداخت :

کسب درآمد به وسیله سایت های دیگران

امروزه سایت هایی وجود دارند که علاوه بر اینکه خود از اینترنت درآمد دارند،شرایط را برای کسب درآمد دیگران نیز فراهم می کنند.در واقع درآمد این سایت ها بخشی از درآمد کاربرانشان است.

برای مثال :

سایت های فریلنسری:شما در این وبسایت ها ثبت نام می کنید و گرفتن پروژه هایی مانند تولید محتوا و غیره و انجام این پروژه ها می توانید به صورت مستمر درآمد داشته باشید.

سایت های فروش محصول:برخی از وبسایت های فروش محصولات،شرایطی را برای کاربران مهیا کرده اند که بتوانند با ثبت نام در قسمت همکاری در فروش، به درامدزایی مشغول شوند.یعنی شما در این وبسایت ها ثبت نام میکنید و با تبلیغ محصولات،در صورت فروش آن ها قسمتی از مبلغ فروش را دریافت میکنید.

پتانسیل درآمدزایی این روش بسیار بالاست.

سایت های فروش فایل:یکی دیگر از راه های کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان ، فروش فایل در وبسایت های به اشتراک گذاری فایل است.فقط کافیست در این وبسایت ها فایل های آموزشی و درسی خود را آپلود کنید وبا درج قیمت دلخواه خود ،شرایط را برای فروش فایل خود ایجاد کنید.

سایت های کلیکی:سایت های کلیکی سایت هایی هستند با ثبت نام در آن ها و به سادگی کلیک بر روی تبلیغات و لینک هایی که به شما ارائه می شود می توانید درآمد بدست آورید.

کسب درآمد از سایت شخصی

در قسمت قبل به طور مختصر به روش های کسب درآمد از سایت دیگران اشاره کردیم،اما یک روش دیگر کسب درآمد از سایت ،استفاده از وبسایت شخصی است:

کسب درامد با تبلیغات در سایت : به وسیله درج تبلیغات در سایت می توانید به طور دائمی و تا زمانی که وبسایت شما بازدیدکننده دارد درآمد داشته باشید.برای این منظور باید یک وبسایت داشته باشید که دارای بازدیدکنندگان روزانه باشد.

کسب درامد با فروش محصولات در سایت : زمانی که شما صاحب یک وبسایت پر بازدید هستید، شرایط برای کسب درامد ماهیانه بیش از ۲۰ میلیون تومان کاملا مهیاست، تنها کافیست به وسیله همکاری در فروش ، محصولات شرکت های دیگر را در سایت خود قرار دهید و با فروش آن ها سود دریافت کنید.

برای معرفی روش های دیگر کسب درآمد میلیونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کسب درآمد از اپلیکیشن
  • کسب درآمد از یوتیوب
  • کسب درآمد از اینستاگرام
  • کسب درآمد از تلگرام
  • کسب درآمد با تولید پادکست
  • کسب درآمد با انجام نظرسنجی
  • کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی
  • کسب درآمد با نصب برنامه ها
  • کسب درآمد دلاری
  • کسب درآمد از فروش عکس و ویدیو
  • و…

 

کسب درامد ماهانه از تبلیغات سایت – فروش و خرید بک لینک

شغل پردرامد سئو کار سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *