1402/12/29

دکورز

دکوراسیون منزل و مبلمان اداری و تجاری

خانه » انواع کمد دیواری ریلی شیک و جدید

انواع کمد دیواری ریلی شیک و جدید

یکی از مدل‌های کمد دیواری، کمد دیواری ریلی است که به دلیل شیوه باز شدن درب آن‌، از محبوبیت بالایی برخوردار است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود.

کمد دیواری ریلی

دکورز | بخش  دکوراسیون – امروزه با کوچک‌تر شدن فضای خانه‌ها، همه ما برای نظم و ترتیب بخشیدن به خانه خود، از وسایل مختلفی استفاده می‌کنیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، کمد دیواری است. در این میان، کمد دیواری‌های ریلی اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و در انواع و اقسام طرح‌ها تولید می‌شوند. چنانچه قصد دارید در خانه خود از کمد دیواری‌ استفاده کنید، این مطلب ایده‌های جالبی برای مدل کمد دیواری ریلی به شما خواهد داد.

 

کمد دیواری ریلی

همانند سایر کمدهای دیواری، این نوع کمدها دارای طرح و نقش‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید از میان آن‌ها، طرح متناسب منزل خود را برگزینید. اما علاوه بر طرح و نقش کمد، شما می‌بایست به جنس ریلی که در این کمدها به کار گرفته شده، نیز توجه نمایید. از آن‌جایی که ریل‌ها نقش اساسی را برای باز و بسته شدن درب‌ها بازی می‌کنند، می‌بایست جنس استفاده شده در آن‌ها، بسیار مرغوب باشد.

مزیت

بزرگ‌ترین مزیت این دسته از کمدها این است که برای دکوراسیون اتاق‌های کوچک بسیار مناسب هستند؛ بنابراین به دلیل اینکه درب‌های این کمدها به صورت ریلی باز و بسته می‌شوند، مشکلی بابت باز و بسته کردن درها، در صورت کمبود فضا وجود نخواهد داشت. 

معایب

از آن‌جایی که درب‌های این کمدها به صورت کشویی حرکت می‌کنند و روی یکدیگر قرار می‌گیرند، این کمدها نیازمند جنس مرغوب‌تری بوده و طبعا قیمت بالاتری نسبت به سایر کمدها دارند. یکی دیگر از معایب این نوع کمدها، از کار افتادن ریل‌ها در صورت استفاده از جنس نامرغوب است. ضمنا اگر وسایلی را به درب این کمدها تکیه دهید، ممکن است با تاب برداشتن درب‌ها، امکان باز و بسته شدن آن‌ها از شما گرفته شود.

 

انواع مدل‌ کمد دیواری ریلی

 

کمد دیواری شیک ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

بیشتر بدانید:  ۲۹ مدل کمد دیواری مدرن و زیبا

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری جدید ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری زیبا و ساده ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ساده ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ریلی آینه ای

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری قهوه ای ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری سفید ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری طرح دار ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری مدرن ریلی


بیشتر ببینید: ۱۵ مدل جدید و مدرن کمد دیواری


کمد دیواری چوبی ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ساده و شیک ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری آینه ای ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ام دی اف ریلی

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ام دی اف ریلی شیک

.✿.✿.✿.✿.✿.

کمد دیواری ریلی کلاسیک

 

سخن پایانی

اگر فضای خانه و چینش وسایل منزل‌ شما به گونه‌ای است که برای باز و بسته کردن درب کمدها دچار مشکل می‌شوید، کمد دیواری ریلی انتخابی بسیار مناسب برای فضای اتاق‌های شماست. شما می‌توانید از ایده‌های ارائه شده در مطلب «» نیز استفاده کرده و یک طرح زیبا برای کمد دیواری خود انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم روش‌ها و ترفندهای ساده برای مرتب کردن کمد لباس را نیز در دکورز مطالعه کنید. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در قسمت “نظرات و پرسش‌ها” در میان بگذارید.

برگرفته از ستـــاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *