1404/02/23

دکورز

دکوراسیون منزل و مبلمان اداری و تجاری

خانه » میز اداری مدل CHO-001

میز اداری مدل CHO-001

نقد و بررسی اجمالی
میزی که در تصویر مشاهده می‌کنید از میزهای دارای طرح فانتزی ولی ساده است. این میزها برای دفاتر اداری بسیار مناسب هستند و می‌توان با قراردادن آن در دفتر کاری، محیطی زیبا و شیک را برای محیط فراهم نمود. یکی از نکاتی که هنگام خرید میز از اولویت زیادی برخوردار است تعداد کشو و جنس میز خواهد بود. میز اداری مدل CHO-001دارای دو عدد کشو و یک نیم‌طبقه بالای کشوها است؛ بهتر است بدانید که هرچقدر تعداد کشوها بیشتر باشد، فردی که پشت میز نشسته است از دسته‌بندی بهتری برای فایل و اسناد برخوردار است. به طور مثال اگر میز را برای مطب دکتر تهیه نموده‌اید، منشی یا دکتر که پشت میز نشسته باید اسنادی را در کنار دست خود ولی دور از چشم مراجعه‌کننده داشته باشد، بنابراین بهترین روش استفاده از نیم‌طبقه مخفی خواهد بود. کشو دارای قفل است و می‌توان دارایی‌های ارزشمند را در آن قرار داد.
نقد و بررسی تخصصی

طراحی چشم نواز

دارایی‌های شما در محیط کاری شامل لوازم باارزش و مفیدی خواهد بود که برای مجموعه تهیه خواهید کرد. میز اداری از جمله لوازم پرکاربردی است که روزانه افراد بیشتر از حداقل شش ساعت از آن استفاده خواهند کرد؛ همچنین در طرف مقابل نیز مراجعه‌کننده که همکار یا مشتری شما خواهد بود، با ورود به محیط کاری شما، ابتدا دکور را مورد ارزیابی قرار خواهد داد؛ بنابراین بهتر است از لوازمی در محیط کاری استفاده کنید که زیبایی مناسبی داشته باشند. میز اداری مدل CHO-001دارای طرحی زیبا و نیمه مدرن است. این میز در قسمت جلو دارای طراحی و ساختار با جلوه‌ی زیبا خواهد بود تا نظر هر مراجعه‌کننده‌ای را به خود جلب کند.

کاربری راحت و مقاوم

دو عاملی که به کارمندان و صاحبان کسب و کار، احساس رضایت خواهد داد، کاربری لوازم اداری برای کارمند و کیفیت لوازم اداری برای صاحبان کسب و کار است. افرادی که پشت میز می‌نشینند باید حس خوب و رضایتمندی از میز داشته باشند. در واقع میز از حیطه کاری افراد است پس محیط کاری باید دارای راحتی و زیبایی باشد. فردی که پشت میز از آن استفاده خواهد کرد باید از دسته‌بندی بهتری جهت بایگانی یا قرارگیری لوازم برخوردار باشد؛ به این منظور برای میز دو عدد کشو و یک نیم‌طبقه مخفی قرار داده شده است. هر کدام از این کشوها در کسب و کار شما و فردی که پشت آن نشسته کاربرد متفاوتی خواهد داشت. اما همه‌ی کاربردها برای میز در دو عامل مشترک هستند آن هم ایجاد نظم و در دسترس قرار داشتن لوازم خواهد بود. از طبقه مخفی برای وسایل با دسترسی بیشتر می‌توان استفاده کرد و کشو برای نگهداری لوازم و اسنادی است که نباید در دسترس عموم باشد یا نیازی به دسترسی مداوم در طی روز نیست.

جمع‌بندی

انتخاب یک میز اداری برای محیط کاری می‌تواند بسیار مهم باشد. زیرا میز اداری از پرکاربردترین لوازم در محیط کار است. به همین منظور باید دو عامل زیبایی و دسترسی کاربر به اسناد و لوازم اداری را مد نظر قرار داد. در ساختار میز اداری مدل CHO-001 از دو کشو و یک نیم‌طبقه استفاده شده است تا دسترسی راحتی برای افرادی که از آن استفاده می‌کنند، فراهم باشد. طراحی جلوی میز دارای زیبایی خاصی است و با قرارگیری در هر محیطی، دکور زیبایی را برای محیط کاری فراهم خواهد کرد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد

    ۱۴۰x70x75 سانتی‌متر
  • وزن

    ۳۵ کیلوگرم
  • جنس میز

    MDF

  • روکش

    دارد

  • پایه

    دارد

  • تعداد پایه

    ۴ عدد

  • قابلیت تنظیم پایه

    دارد

  • مناسب برای

    ۱ نفر

  • سایر توضیحات

    تعداد کشو ۲ عدد


  • در اتصالات از پیچ الیت استفاده شده

  • راهنمای نصب محصول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *